En lugn och skön morgon

God morgon alla mysproppar!

Minna vaknade 07:20 idag och ville käka. Efter hon ätit gick jag ner och kokade mig en kopp te fär att sen gå upp igen. Lilla hjärtat var fortfarande vaken så jag slog på ljudboken jag började lyssna på igår och sen somnade vi om båda två… 

  Det är så himla mysigt att sova så här, med Minna sovandes på mitt bröst/ min mage. 

Nu knorrar min mage så jag måste nog snart försöka slita mig men det är ju inte så lätt. 

Idag behöver jag ta mig ner på byn för att hämta paketet med vårt nya skötbord som kommit. Hoppas att någon kan hjälpa mig och få till motorvärmaren som slutade fungera i onsdags. Jag tycker inte om att vara billös men vägrar ens försöka starta bilen utan motorvärmare om termometern fortfarande visar cirka -20 grader. 

Frukost!

Ha en skön fredag gott folk! Det tänker iallafall vi ha!

Lämna en kommentar