Ett oskrivet blad…

Årets första inlägg…

2010 kommer bli ett jättebra år, det känner jag på mig!
På något sätt känns det här som MITT år… Ja, alla andras också givetvis men det känns som att detta kommer bli ett ovanligt bra år i mitt lilla liv.
Jag tror att det kommer hända mycket roliga saker, att jag kommer träffa mycket nya och spännande människor, uppleva nya grejer…

Jag känner tillit till det nya året…

Idag ska jag njuta av min ledighet. Jag ska bara umgås med min fyrbenta familj.
Ibland förvånas jag själv över hur starkt man kan känna för någon eller några. Hur man helt kan sugas upp i ett glädjerus tillsammans med någon annan. Om det är en hund, en katt eller en människa spelar mindre roll. Den intensiva kärlek som oftast uppstår under närhet, den intensiva kärleken som kan få allt annat att verka obetydande just i denna sekund.
Ofta ”drabbas” jag av detta intensiva kärleksrus tillsammans med mina allra närmaste… Mina ögonstenar, mina glädjeämnen, mina älskade… Två- och fyrbenta…

Nu(11:41) ska jag äta frukost och sen ska jag och min lilla kärlekshund gå ut en sväng… Vad som händer sen får framtiden utvisa =)

Jag önskar er massor av kärlek, glädje och värme i det nya, fräscha 2010!

Lämna en kommentar