Fyra bilder från dagen

Var ute på en svettig promenad på cirka 1 timme medan Minna sov sött i vagnen. Återigen somnade hon redan då jag höll på att klä på henne så det var bara att bädda ner henne i vagnen och knata ut. 

Lilla fröken satt på första parkett när vi skulle göra pizza. Hon hjälpte till med att provsmaka toppingen. Min lilla mästerkock! 

Kramade katterna god natt innan hon skulle gå och lägga sig. Hur gullig får man vara? 

Jag har påbörjat ett ganska rejält projekt, att göra ett lekrum av det rum som hittills fungerat som förråd och källsorteringsrum. När jag stökade på där nu ikväll hittade jag mitt Nicki-kollage som jag tecknade för ett gäng år sedan. Jag tror till och med att det är gjort när jag fortfarande bodde i Halmstad, för över 10 år sedan med andra ord. Jag älskar den här tavlan för jag känner att jag verkligen fångat Nicki på den. 

Nu är det dags att knoppa så jag hinner sova lite innan morgonpigga lilla älsklingen vaknar. 

Sov så gott och trevlig helg på Er mysproppar! 

Lämna en kommentar