Några bilder från vår dag

Vi badade på förmiddagen… 

Sådan mor, sådan dotter… som dom brukar säga…. 

Eftermiddagsmellis med ”pa” (=skorpa) med ”mör” (=smör) på och apelsin. 

Den 26 november för exakt ett år sedan gjorde jag, Mamma, Malin och Ronny en dagstur till Sundsvall. Vi gick på Ikea och Birsta och den tunga höggravida kroppen tyckte nog att det var ganska jobbigt. Kanske var det tur att jag då inte visste att förlossningen skulle starta två dagar senare. Tänk att min älskade  Minna blir 1 år på måndag, den 28 november ❤️

Vi har julpyntar lite, hängt upp julgardiner, julstjärnan och adventskuben. Imorgon får vi tända första ljuset och det ska bli så mysigt! 

Jag har inte varit så mycket för att julpynta förut men nu känns det mer meningsfullt sedan Minna kommit till världen. Jag vill ju göra juletiden speciell och mysig för henne. Och ärligt talat tycker jag också att det är mycket mysigare nu än förut. 

Imorgon påbörjar vi ettårsfirandet då Minnas morfar med familj kommer hit. Hennes officiella kalas blir dock på måndag då hon fyller år. Då kommer bland andra hennes små kompisar. Det blir kul! 

Nu så jag knoppa, Minna sover med handen på min axel och det är så gulligt tycker jag. 

Sov så gott mysluvor! 


Kommentera

