Pics of the day… 

Jag har hängt upp fler fågelmatare så nu kan småfåglarna, skatorna och ekorren frossa på både talgbollar, hampfrön och jordnötter. Kanske måste köpa solrosfrön och hänga upp den riktigt stora mataren också? 

När liten älskling är i behov av extra närhet och mamman behöver laga mat är ringsjalen ett fantastiskt hjälpmedel. På så sätt kan jag använda båda händerna men ändå gosa med lilla hjärtat samtidigt. Helt klart det bästa sjalköpet jag gjort eftersom ringsjalen är så smidig och snabb att få på sig. 

Nu sover Minna och jag ska gå ner och dona lite. Kanske ska jag baka nånting? Idag är det ju bara en vecka kvar tills Minna fyller 1 år och då vill vi ju kunna bjuda på något gott på kalaset. 

Trevlig kväll gott folk! 

Kommentera

