Min kreativa sida… 

När något blir tråkigt slår min kreativa sida till och gör det tråkiga roligare… 

Efter tre plåtar med vanliga bullar tröttnade jag och började göra massa konstiga bullar istället… 

Eller som det året jag köpte huset… Det blev för tråkigt att klippa den enorma gräsmattan så jag ”figurklippte” den istället och skrev ”LOVE” med flera meter höga bokstäver med hjälp av gräsklipparen.  

Nu är sista plåten med bullar i ugnen och jag är oändligt tacksam för att Minna inte har vaknat ikväll. Det hade ju kunnat bli jobbigt om hon vaknade då degen jäste eller när jag hade bullarna i ugnen… 

Snart är det ett helt år sedan jag hade den mest fantastiska lilla ”bullen” i ugnen ❤️ 

Sov gott mysproppar! 

Kommentera

