Älskade vänner

Som jag har längtat! Underbara älskade vänner! Det känns som att vi har suttit i förkylningskarantän så det var så himla härligt att äntligen få träffa Lollo och Amelia idag. Det var så himla gulligt att Minna och Amelia verkligen visade att de var glada att se varande igen också ❤️

Finaste Lollo och de små älsklingarna ❤️

Minna och Amelia fick åka en sväng i den nypimpade släden. När jag gjorde så att släden sladdade i zick-zack över vägen tyckte de det var roligt. Annars var de mest tillfreds i den… 

Inne åkte de rutschkana för hela slanten och hade kul! 

När de små sov fick jag och Lollo en lugn stund med lite fika och surr. Skönt det också. 

I skrivandets stund sover lilla älsklingen och jag ska strax göra desamma. Jag somnade när jag la Minna ikväll och vaknade nästan 1,5 timme senare. Jag var tydligen också trött… 

Sov så gott mysluvor! 

2 svar to “Älskade vänner”

  1. funderar på vad mina VÄNNERS julklapp , Minnas ha je ganska klar för mej

  2. Göte Lysén Says:

    Hej! Vilken fin vinterbild .fin kälke och två sötisar ilastade.
    Ingeborg Kram

Kommentera

