Härlig kväll

Efter att jag plockat, diskat och hämtat ved kröp jag upp i soffan med en kopp te och lite clementiner. 

Fick sällskap av finaste Simba som låg och spann vid mina fötter medan jag kikade på säsongspremiären av ”Familjen Annorlunda”. Vår lilla familj är ju dock en rätt stor kontrast mot de familjerna… 

Life hack á la småbarnsliv… Förbereder morgonvällingen så långt det går så vi kan återvända till bingen så fort som möjligt på morgnarna. Ju färre moment klockan 4 eller 5 på morgonen desto bättre… 

Minna har redan sovit i 4,5 timme men nu ska även jag göra kväll och möta min lilla älskling i drömmarnas land. 

Sov gott och dröm sött mysproppar! 

Kommentera

