Tårtfunderingar

Jag grunnar på vad jag ska göra för tårta när Minna fyller 1 år. Jag vill göra en tårta som de flesta kommer gilla men som ändå inte är helt mainstream. 

Jag hittade nyss en sida på nätet med förslag på tårtfyllningar och oj så mycket gott! Vad säger ni om till exempel päronmousse, körsbärsmousse, after eight-mousse, hallonmousse eller lingonmousse? 

Konsten är ju sen att kombinera två mousser med varandra utan att den ena blir alltför dominant också. 

Tur att jag har en månad på mig att fundera 😜

Kan ni inte berätta om den godaste tårta ni ätit? Vad innehöll den? 

Kommentera

