Grattis Minna på din 11-månadersdag! 

Tänk att min lilla älskling blir 1 år om en månad! Jag kan inte riktigt ta in det, jag har snart en underbar liten ettåring ❤️

Min lilla 11-månader ”gamla” älskling när vi skulle åka till Svensta på kvällskvisten för att köpa näsdukar. Rackarns förkylning…

Det är så roligt för Minna snappar upp fler och fler ord nu. Hon säger väldigt ofta ”Heeeeeej” nu och det är ju väldigt trevligt när vi är ute och träffar folk. Katterna hälsar vi också på ofta. Hon säger även ”Tack tack”, titta, vovve och ”MAMMA”. Och ljuden för hund, katt, kossa och fisk då. 

Vi har ätit buddastubbe idag för att fira den lilla älsklingen (eller så var det bara en anledning att få köpa lite fredagsgott). Minna fick smaka grädden och blåbären i stubben. Mums! Jag har även börjat grunna på vad jag ska göra för tårta när vi ska ha 1-årskalas. 

Sotis fick både gos och puss på tassen idag. 

Nu sover lilla hjärtat sött och lilla mamman ska kolla på film och mumsa på lite gött med Magnus om en stund. Fredagsmys! 

Trevlig kväll på Er mysproppar! 

Kommentera

