Sjukstuga…igen… 

Jag blir så less. Vi är förkylda igen, Minna är jättesnorig och hostar en del och jag har ont i halsen och huvudet. 

Dessutom så är jag orolig för Felix. Han har inte velat äta varken idag eller igår och Felix är annars en katt som normalt sett ber om mer mat direkt efter han ätit ungefär. Imorse fick jag i honom lite blötmat när jag serverade det där han låg. Inte alls likt honom att vara så. Jag kollade lite i hans mun och tyckte att hans slemhinnor var väldigt bleka. Vad är det nu som är fel med min älskade killekatt? 

Dessvärre har han gått ut igen men jag hoppas han kommer hem till kvällen så jag får ta en närmare titt på honom då. 

Bjuder på en bild på världens finaste träd. Tog bilden då vi var ute på promenad när Minna skulle sova idag. 

En bild från imorse. När man har ont i halsen är det extra gott med te. Det går åt väldigt mycket ”Greve Grå” (Earl Grey) hos oss. 

Jag känner mig lite trött och slut idag och känner behov av något sorts avbrott i vardagen. Vad vet jag dock inte riktigt än. Kanske en resa? 

Hoppas att Ni mår bra! 

Kommentera

