Katten, hunden, kossan och fisken

Minna, 10,5 månader, berättar vad djuren säger… Älskade unge! ​​

Det är så fascinerande att se allt som Minna förstår. Jag pratar ju hela tiden med henne och det är väldigt tydligt att hon förstår väldigt mycket nu. Det är så häftigt! 

Vi har haft en jättehärlig dag hemma idag, vi har fixat och donat, gått promenad, haft Magnus här på kaffe och gammelmormor här på middag. Jag är så tacksam för att Minna mår bättre nu och har återfått sin aptit. Underbart! Hon är återigen sitt glada jag igen också. 

Imorgon ska vi åka på badet tillsammans med Lollo och Amelia igen och det ska bli så kul att hitta på något skoj med de små. Jag längtar tills imorgon! 

Nu ska jag gå ner och ta hand om lite tvätt och sen se kvällens avsnitt av ”Halv åtta hos mig”. Den här veckan är de i Östersund, kul! 

Trevlig kväll mysluvor! 

Kommentera

