Längtar till ikväll

Något jag verkligen längtat efter är att gå ut och äta på en fin restaurang, att kunna sitta ner i lugn och ro och verkligen njuta av maten. 

Ikväll ska Minna vara hos sin lilla mormor medan jag och Magnus ska äta gott på Sir Winston i Östersund. Det blir första gången nån annan än jag lägger Minna för kvällen men jag tror att det kommer gå jättebra för hon är oftast lättlagd och hon är ju väldigt trygg och förtjust i sin mormor. 

Oh va gott det ska bli och va härligt det ska bli. 

Jag önskar Er en härlig dag! 

Ett svar to “Längtar till ikväll”

  1. BEST SUPPLIER PRODUCT

    Längtar till ikväll | VANJA PRESTBERG

Kommentera

