Några bilder från vår dag

Tidig morgon med pigg och glad liten älskling, bus, brasa, te och välling i soffan. 

– Puss på dig älskade unge ❤️

Efter Minna ätit en tidig lunch tog vi en spontantrip till Brunflo och överraskade Mamma (Minnas mormor) och Ronny (Minnas morbror). Mammas min när hon öppnade dörren och vi stod utanför var rolig. Hon blev helt klart förvånad. 

Minna med morbror Ronny på mormorns West Coast Swing-träning. 

Jumpasal, lagomt med utrymme för pigg liten tjej att krypa omkring på. 

Efter mormorn dansat färdigt och jag och Ronny gått en promenad runt Lillsjön medan Minna sov åkte vi ner på stan och käkade middag på Shanghai Wok. Minna fick smaka friterad kyckling och det verkade hon gilla. 

Nu är vi hemma igen och Minna har somnat för kvällen. Jag ligger kvar i sängen men grunnar på att gå ner och fika. Magen börjar knorra igen. Jag mådde inge bra igår (kräktes en gång på morgonen) så jag åt bara ett par skorpor igår så nu vill väl kroppen fylla på igen. Undrar dock förför jag blev dålig för det känns inte så att en vinterkräksjuka bara ger en enda kräkning? Jaja, nu mår jag iallafall bättre. 

Hoppas ni haft en härlig helg! 

Kommentera

