Soffläge med liten älskling

Det är så underbart att få ligga på soffan och mysa med en sovande liten älskling. 

God morgon alla mysproppar! 

Efter en jättemysig morgon med te och välling på säng, mycket mys, sånger och sedan frukost tände jag upp i kaminen och Minna tuttade sig till sömns igen. 

Nu har jag lagt mig ner också så hon ligger och sover på min mage, det är så ljuvligt ❤️

Minna var så gosig imorse och jag fick flera spontana pussar och många gosstunder. Underbara unge, du är det bästa som finns i hela världen! 

Nu ska jag slå igen korpgluggarna en stund om fröken tänker fortsätta sova ett tag till. 

Jag önskar Er en fantastisk fredag! 

Kommentera

