Morgonbestyr

Efter katterna fått frukost och jag och Minna myst en stund i sängen med te och välling klädde vi på oss och gick ut för att hämta ved. 

Det är lite meckigt att få med sig en liten älskling och en stor back med ved men tackvare ringsjalen funkar det ändå.  Minna sov inte, hon råkade bara blunda när jag tog kortet. 

Nu sprider sig värmen i huset. Det var väldigt kyligt när vi kom ner i morse och gräset var frostbitet. Vintern är på ingång… 

I skrivandets stund sover Minna i min famn och jag njuter av hennes lugna andning och kaminens tickande. 

Idag ska vi nog bara vara hemma och dona lite men imorgon åker vi nog till stan. Jag behöver köpa några ordentliga vinterskor till Minna. 

Just det ja, må ju dela med mig av en väldigt gullig bild från i söndags då vi var i Börtnan och hälsade på Cleo. 

Minna myste med supermysiga katten Sixten. De var så gulliga tillsammans! 

Nu har lilla fröken vaknat så nu ska vi dona lite innan Magnus kommer hit på förmiddagskaffe. 

Vi önskar Er en fin dag! 

Kommentera

