En glad överraskning 

Finns det hjärterum, finns det stjärterum. Felix hoppade upp och la sig på Minnas ben när hon hade somnat på förmiddagen. 

Gissa om hon blev glad bär hon vaknade och insåg att hennes älskade kompis låg där hos henne! 

– Klappa fiiiiiint! 

Så fina kompisar ❤️

Just nu sover lilla fröken sin eftermiddagslur och jag sitter på altan och dricker varm zyx-mjölk för jag har så jäkla ont i halsen idag. 

Tidigare idag har vi varit nere på Däckab och gjort en diagnos på bilen för den började gå väldigt orent igår. Min gissning var att den inte gick på alla cylindrar och det stämde. Tändspolen på cylinder 3 behöver bytas. Jaha. Bara att göra det då för bilen behöver vi ju. Skönt att det inte var något värre den här gången… 

– Hej på Er! 

Bad hair day (orkar inte fixa) = hårband eller keps. Ska jag var ärlig så ångrar jag att jag klippte av mig håret men det växer ju ut som tur är. Jag har klippt mig hyfsat kort några gånger i mitt liv och aldrig varit riktigt bekväm i det men ändå gör jag om det!?! Undrar när jag ska lära mig… 

Jag önskar Er en kanonhärlig start på den här veckan! 

Kommentera

