De här två alltså… ❤️

– Jag ska bara klättra lite här, säger Minna. 

– Gör du det, jag ligger bra här, säger Felix. 

– Ojdå, jag tappade visst balansen, säger Minna. 

– Det gör inget, det är bara mysigt med kroppskontakt, säger Felix. 

– Schysst att du tog av locket på mattunnan kompis, säger Felix mellan tuggorna. 

Klart man hjälper sin bästis! säger Minna.

– Här, jag ska mata dig, säger Minna. 

– Tack! *mums mums, tugga tugga* Nu orkar jag inget mer men kasta gärna ut lite extra så jag har till sen, säger Felix. 

– Okej kompis, det fixar jag! 

Mamman fick sedan plocka foderkulor både i köket och ända ute i hallen. De är allt bra roliga tillsammans de här två, det är tydligt att de tycker väldigt mycket om varandra och det värmer i hjärtat att se dom tillsammans. 

Nu har liten fröken somnat och sen ska jag se en film och käka popcorn (så sugen på det!) med Magnus. Trevligt med lite sällskap på kvällarna. 

Trevlig kväll gott folk! 

Kommentera

