Några bilder från vår dag

Minna kom på att det var ganska mysigt i ett av köksskåpen… 

Vi har haft finbesök av Lollo och Amelia idag och de små flickorna hjälptes bland annat åt att tömma köksskåpet. Allt ska utforskas och upptäckas och så länge de inte håller på med något farligt tycker jag det är bra att de får greja på lite. 

Älskade unge ❤️ Min älskade myspropp (när hon har tid att vara stilla), mitt charmtroll, min största glädje och mitt livs största kärlek!

Minna blev överlycklig när vi gick och hälsade på kossorna vars hage är precis intill vår tomtgräns. 

Glad tjej! 

Minna fick mata en kossa med mumsiga blad från vårt äppelträd. Hon var så duktig och kossan tog så fint. 

Efter att vi hade ätit middag och badat tillsammans somnade liten älskling vid tutten. Så mysigt ❤️

Nu är det kväll, jag har stökat på litegrann och satt både tvättmaskinen och diskmaskinen i arbete, jag har kokat mig en kopp te (det goda jag fick från Gotland) och myst ner mig i soffan med Simba. Grunnar på om jag ska kika på något avsnitt av ”Halv åtta hos mig” kanske. 

Jag önskar Er en härlig kväll! 

Kommentera

