Älskade lilla badanka ❤️

God kväll mysproppar! 

Nu är det kväll och Minna har somnat. Jag är väldigt trött men så otroligt glad och lycklig efter denna härliga dag! En riktig toppendag!

Vi mötte upp Lollo och Amelia på Storsjöbadet idag och de små hjärtevännerna blev så glad att se varandra. Jag dog sötdöden när de nästan kramade varandra!

Så himla kul att bada tillsammans eftersom Minna tycker att det är så roligt! 

Den här bilden måste bara få vara med fär att det är så mycket glädje i den! Synd att man inte ser ansiktet på den lilla solstrålen dock… 

Lollo och Amelia ❤️ Underbara, älskade vänner, liten och stor ❤️

Det var så himla lite folk på badet idag och ingen annan som åkte i de stora rutschkanorna så jag kunde inte hålla mig från att testa gröna banan med Minna. 

Hon satt i mitt knä hela vägen förutom på slutet då jag höll upp henne så hon skulle slippa det ganska kalla vattnet. I babylandet är dock vattnet jätteskönt. 

Av hennes ansiktsuttryck att döma så var det en hit! 

Egentligen får man inte åka den gröna banan utan ring (p.g.a risken att bli på-åkt eftersom det går mycket snabbare med ring) men eftersom det inte var nån annan alls som åkte så skippade vi ringen. Väldigt kul var det iallafall! 

Vi lunchade, badade lite till och gick sen och duschade innan vi åkte ner på stan en liten sväng. 

Vilken härlig dag! Så mycket glädje! Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll (snart).

Sov så gott alla underbaringar! 

Kommentera

