Fina presenter från Gotland

Idag låg det ett paket i brevlådan som innehöll denna fina tröja till Minna och ett jättegott te till mig. Tack så mycket! 

Idag åt vi mellis ute, det var jätteskönt ute så jag ville passa på att vara ute lite extra. 

Vi har även tagit en tur med gräsklipparen uppe på vår ”äng” för jag vill klippa ner den en gång per år iallafall. 

Nu ska jag pimpla lite mer av ovannämnda te och fortsätta plugga lite mer teckenspråk. Undrar vad jag lär mig för ord idag? Det är så kul!

Jag önskar Er en finfin kväll! 

Kommentera

