Extreme hair makeover

Före- och efterbilderna från frisören. 

God kväll godingar!

Heliga makaroner vilken skillnad det blev! Så här kort hår har jag aldrig haft förut så det är väldigt ovant än. 

Det lär bli en utmaning att fixa till håret efter jag har tvättat det första gången men det är en lite rolig frisyr för den går att variera ganska mycket. Kan ha den som på bilden, dra upp luggen på huvudet och skapa volym där. Och för de dagar jag är riktigt lat finns det ju snygga kepsar *haha*

Ska försöka ta några fler kort senare (ikväll, imorgon eller nån annan dag) på lite olika varianter av frisyrer. 

Att lämna bort Minna för första gången… 

Det var ju som sagt första gången jag lämnade bort Minna i mer än typ en halvtimme och det gick bra. Hon hade varit och plockat bär med gammelmormor och några av mina kusiner, busat med dom, käkat och när jag kom tillbaka låg hon och sov så sött i vagnen. 

Hon blev väldigt brydd när hon såg mig men inte varken rädd eller ledsen. Nu på kvällen har hon varit ovanligt kelig och ville somna i min famn så lite hade hon nog saknat mig. 

Snart är det dags för kvällsfika för min del. Minna sover sedan ungefär en timme tillbaka.

Trevlig kväll gott folk! 

Ett svar to “Extreme hair makeover”

  1. Men va modig du är, och va snyggt det blev. Den frisyren passade dig verkligen. Tur att jag sett bilder här, annars skulle jag nog inte känna igen dig när vi kommer upp i slutet av nästa vecka.

    //Petra

Kommentera

