Imorgon är det klippt!

Det är säkert en månad sedan jag bokade klipptid hos ”frisören tvärs över lägdan”, min kära granne Karro som har en salong hemma. Imorgon är det alltså dags och jag längtar! Det ska bli så spännande!

Medan jag är hos frissan (besöket beräknas ta cirka 3 timmar) ska Minna vara hos sin gammelmormor och det är faktiskt första gången jag lämnar bort henne så länge. Det kommer dock gå jättebra för hon är så förtjust i sin gammelmormor och väldigt trygg med henne. 

Angående klippningen så lär det bli en rätt stor förändring så jag hoppas att inte lilla älsklingen kommer skrika rakt ut när jag hämtar henne igen. Jag tror dock att håret kommer bli jättebra!

Sov så gott så ses vi imorgon igen mysproppar!

Kommentera

