Ute på hallonjakt… 

Liten älskling fick åka på ryggen i vår BabyBjörn One-sele. 

Jag är inte helt nöjd med den dock för jag tycker att hon hänger för långt ner på ryggen. Måste nog köpa en vävd bärsjal ändå så jag kan sätta henne hur högt jag vill… 

Några små hallon blev det iallafall… 

Plötsligt öppnade himlen sig och mamman fick springa för att söka skydd under ett träd. Det var nog det roligast för Minna, att jag sprang alltså. Lyckligtvis hade hon sin lite för stora regnavvisande jacka på sig så jag kunde dra ner ärmarna så de täckte hennes händer och dra upp luvan över hennes huvud. 

Nu är det sovdags igen och sen ska vi eventuellt göra oss en tur till Svensta-byn för att handla lite. 

Ha en skön eftermiddag kära Ni!

Kommentera

