Min lilla trummis

Det händer så mycket nu… 

Plötsligt kan hon resa sig upp själv ❤️

Jag tror att jag har en blivande trummis. Minna låg ji och trummade med benen när hon var yngre och nu trummar hon med händerna istället. Mammas lilla trummis ❤️

Kanske sitter hon vid ett trumset när hon blir tonåring och trummar eller kanske kommer hon gilla helt andra grejer. Det är spännande att fundera över hur Minna kommer vara när hon blir äldre, vad hon kommer intressera sig för, vad hon kommer brinna för. 

Mitt mål är att vara stöttande och peppande oavsett vad hon kommer intressera sig för. Om jag får önska en sak så skulle det vara att hon vill träna karate med moster Malin och Johan. Det vore en bra grej på flera olika sätt, det ger både kondition, styrka, trygghet och självförsvar. Väldigt bra träningsform tycker jag… 

Tror vi ska ut och jaga hallon när lilla hjärtat har vaknat, hon sover i min famn just nu. 

Vi önskar Er en störtskön söndag!

5 svar to “Min lilla trummis”

  1. Åh men sötaste😻 så fort tiden går alltså..klart hon ska bli trummis, har själv en tjej här hemma som köpt trumset och hon tycker det är skitskoj. En fråga, var äter man den bästa sushin (vego) i Östersund? Döttrarna ska bestämt testa sushi innan sommarlovet är slut så vi tänkte köpa takeaway..har du nått tips på vad man ska välja?

    • prestberg Says:

      Sammurai på busstorget har bra sushi. Vill ni ha vegosuahi kan ni välja avokado, tofukuddar och beroende på om ni vill ha lakto-ovo-vegetariskt eller veganskt så brukar man även kunna köpa rullar. Vill ni ha veganskt så säg till extra om det. Smaklig måltid!

  2. Göte Lysén Says:

    Hej Gammal-fafrfar tror inte hon blir trummis.
    Plåtslagare borde ligga närmare till då pappan,farfar och gammel-farfar jobbat med plåt .
    I så fall blir det Sveriges sötaste plåtis.

Kommentera

