Den största kärleken

Den finaste, finaste i världen ligger nu i min famn och sover. Jag kramar henne och pussar hennes panna. 

Jag är så lycklig för att jag fick bli din mamma, älskade Minna. Du är det största som hänt mig och du gör mig så glad varje dag. Vi har så roligt tillsammans och för varje dag som går så älskar jag dig ännu mer. 

Kärleken till dig går inte att jämföras med något annat. Jag älskar dig mest av allt i hela, hela världen. 

Du är mitt livs största kärlek ❤️

Mvh/ High on life and high on love

Kommentera

