Ny soffa imorgon

Igår la jag handpenning på en ny soffa som vi ska hämta imorgon. Jag har varit sååå less på den jag haft för det är hopplöst att försöka sitta bekvämt i den. Och att ligga i den går i princip inte. Den gamla soffan från 70-talet har nu gjort sitt och får nu lämna plats åt en nyare modell… 

Vårt vardagsrum är hyfsat tomt just nu. Har bara sparat två sektioner av gamla soffan för att kunna ge Minna välling i den. Imorgon åker dom också ut dock. 

Har letat fram alla våra finkuddar. Imorgon ska jag välja och vraka för att göra nya soffan mer personlig. Jag är särskilt förtjust i den lilarandiga och den blanka, silvriga kudden. 

Så här ser nya soffan ut. Den kommer ta upp större delen av vardagsrummet men vad gör väl det egentligen? Det är ju ändå i soffan man hänger när man är i vardagsrummet. Det kommer bli så fint!

Nu blir det kvällsfika innan jag dyker ner i bingen bredvid min lilla skatt. 

Ha det så gott godingar!

Kommentera

