Rätans camping och bad

Idag brummade vi iväg till Rätan för att bada och må gott. 

Det var första gången jag besökte detta guldkorn och vi kommer garanterat åka dit igen. Inträdet kostade bara 40 kr så det var ju toppen! 

Minna badade en stund och verkade tycka att det var kul. Resten av tiden satt vi och pratade med Annika och en annan mamma under parasollet som vi tagit med. 

Väldigt skön dag!

Minna mådde väldigt gott i skuggan av parasollet. Så nöjd och glad. 

Minna somnade i bilen på vägen hem och sen lyckades jag flytta över henne till vagnen utan att hon vaknade… 

Spenderade Minnas sovstund med att läsa några kapitel i ”Mitt liv med Bob”. Väldigt trevlig bok tycker jag. 

Nu är det kväll, lilla älsklingen sover och jag har käkat ute på altanen. Nu ska kaninerna få kvällsmat och sen ska jag nog läsa lite mer i boken. 

Hoppas att ni har en skön kväll!

Kommentera

