Utflykt till Östnårsbuan 


Liten gla’skit i sin nya, fina, stora stol. Det är en märklig skillnad att gå från att ha haft henne i babyskyddet (den första bilbarnstolen för nyfödda) till att ha henne i den här stolen. Plötsligt känns hon mer som ett litet barn än som en bäbis. 

På Östnårsbuan hälsade vi på getabocken. Så fin och så häftiga horn!

En härlig sommardag med mitt livs största kärlek. Vi sällskapade även med Lollo, Amelia, Patrik och Hans-Erik. I vanlig ordning väldigt trevligt! 

Getterna gick lösa och det här rackarn och dess kompis stod uppe på ett av borden när en familj försökte fika där. Ganska rolig syn må jag säga. 

Vi hälsade även på Tiara och hennes superfina ungar. Östnårsbuan köpte henne och en hankanin (Hampus) av mig för ungefär 2 år sedan och jag kan inte låta bli att bli lite ledsen när jag ser vilken liten bur hon har nu. 

Jag och Minna hittade en hängmatta som vi mojsade ner oss i. Jag gillar hängmattor… 

Älskade sötnos, ljuvligast i världen ❤️

Lilla frugan bjöd sedan på tårta för hon fyller år idag. Grattis vännen! Och på väg hem somnade Minna som en stock i bilen. Nu sover hon vidare i vagnen ute på altanen och jag lyssnar på skatornas kraxande och den lätta sommarbrisen som smeker träden. Jättehärlig dag!

Hoppas ni har det gött i sommarvärmen!

Kommentera

