Snart kryper hon!!!

Fram tills typ idag har ju Minna mestadels puttat sig baklänges och åt sidan men idag tar hon sig framåt och testar att ställa sig på alla fyra ganska ofta. Snart kryper min lilla älskling! Helt otroligt!

Minna är på en fantastiskt humör idag, hon är glad, rolig och ovanligt gosig (hon brukar inte ha tid annars). Det händer mycket både mentalt och fysiskt nu och jag njuter i fulla drag av att sitta på första parkett och få se hennes personlighet blomstra. Underbara unge!

Kattleksaker är nog roligare för barn än för katter. Den här har två bollar i sig som inte går att ta ut. Väldigt spännande!

Gott med bananpannkakor till frukost. Och väldigt roligt att ”tappa” bitarna på golvet… 

… till Simbas stora förtjusning… 

Felix valde annat lördagsgodis… Jag var INTE glad på honom! Han fick dock äta upp ekorren ute…. 

Jag har inga större problem med att katterna tar möss och sorkar, till och med småfåglar känns rätt okej men när de tar ekorrar blir jag ledsen i ögat! 

I skrivandes stund sover lilla älsklingen och jag ska passa på att läsa lite i senaste numret av Vi Föräldrar. 

Hoppas ni har en härlig lördag! Det har vi!

Kommentera

