En poddstund… 

Medan Minna sover efter att vi åkt bil hem från Kövra passar jag på… 

… att lyssna på lite podd. 

Jag älskar att lyssna på poddar, det är ett härligt media tycker jag, personligt, underhållande och i vissa fall lärorikt. 

Just nu är mina favoriter Fredagspodden, Kära barn (med Louise Hallin) Pampers barnvagnspromenader (också med Louise Hallin), Matsamtalet och Pappapodden. 

Vilken är DIN favoritpodd? Ge mig Era bästa poddtips! Jag vill ha fler!



2 svar to “En poddstund… ”

  1. Älskar också poddar, så himla skönt och koppla av med hörlurar i öronen. Gissar på att du och jag inte har samma poddsmak? Mina favoriter är Creepypodden, Dödmanspod, Mordpodden och så lyssnar jag på P1 dokumentär..gissade jag rätt? Inte samma smak va?🙂

    • prestberg Says:

      Nopp, inte samma smak 😜 Jag gillar inte ”mord & död” varken i böcker, filmer eller poddar.

Kommentera

