Hej Sundsvall!

Jag gruvade mig lite för hur det skulle gå att åka så pass långt med Minna men det gick rätt bra. De första 50 minuterna av resan sov hon och senare stannade vi i Ånge för att sträcka lite på benen. Sista biten innan vi nådde Sundsvall sov lilla hjärtat igen. 

Efter att vi landat lite i Mammas jobblägenhet tog vi en tur på stan… 

… lekte turister och tog glatt kort vid en av Sundsvalls alla drakar. Glad liten unge ❤️

Jag och min älskade lilla mamma ❤️ Vad vore livet utan dig? Vänta här nu, jag hade inte haft något liv utan dig för då hade jag ju inte funnits… 

Över lag så har det varit en bra dag, lite tråkig för Minna kanske eftersom så pass många timmar spenderades i bilen. För henne blev det nog en rätt jobbig dag för när det väl var nattedags var hon så övertrött, stackarn. Det gör så ont i hjärtat när hon blir så övertrött att hon bara skriker. Tack och lov så händer det inte särskilt ofta. 

Efter Minna somnat har jag och mamma myst med jordgubbar, mango, körsbär, chokladpraliner och te.

Nu är även jag väldigt trött så nu ska jag sova och möta min lilla älskling i drömmarnas land. Imorgon ska vi göra en liten utflykt till Gnarp för att hälsa på Ebba och Naimo! Oh va jag längtar! 

Sov så gott godingar!

Kommentera

