Imorgon drar vi!

Hej på Er godingar! 

Har ni haft en bra helg? Det har vi, igår var vi i Börtnan och hälsade på Cleo med familj och alla deras djur. 

Idag ska vi mest vara hemma, kanske går vi och hälsar på Minnas gammelmormor efter lilla fröken ätit lunch. För övrigt så ska vi packa tills imorgon för då drar vi på…

ROADTRIP!!!

Imorgon styr vi vår röda skatt mot Sundsvall för att hälsa på min lilla mamma som har en jobblägenhet där. På tisdag åker jag och Minna vidare till Gnarp för att hälsa på….. *trumvirvel*…. EBBA OCH NAIMO!!!

Enda sedan den dagen de flyttade härifrån har jag längtat tills den dag jag ska få träffa dom igen och nu på tisdag är det alltså dags!

Igår lyckades Minna få tag på katternas vattenskål. Lyckligtvis gar jag hunnit byta till en tung keramikskål med raka kanter innan hon lyckades. Förut hade vi en rostfri skål som var smala nertill och bredare upptill, jättelätt att välta omkull med andra ord. 

Lilla hjärtat doppade såväl armar, leksaker och ansiktet i skålen. Lilla mamman fick torka ett blött golv och byta kläder på liten dotter sedan men vad gör väl det? Världen är ju till för att upptäckas. 

Nu vill min lilla skatt ha lunch. 

Vi önskar Er en skön söndag!

Kommentera

