Hyfsat meningslös stadstur 

Idag skulle vi åka in till stan igen för att ombesikta bilen och göra ett besök på Bilskadecenter. På det sistnämnda gick allt fort och bra men någon ombesiktning blev det inte för motorlampan lös och jag lyckades inte släcka den trots fyra försök. 

Under ett av släcka-den-rackarns-lampan-försöken gjorde vi ett besök på Kvantum…

Minna fick åka i kundkorgen. De där bollarna som mamman kallar grape var roliga!

Redan innan jag ens väntade barn någ jag några små kids åka i kundkorgarna så här och det är ju sååå gulligt. En tant frågade vart i butiken jag hittade den där lilla sötnosen och jag sa att det bara fanns en. 

Bästaste Magnus håller på och kikar på bilen nu och han lyckades minsann släcka motorlampan. Hoppas kunna blåsa in till stan imorgon och besikta bilen. Jag funderar faktiskt på att fråga min mormor om hon vill passa Minna under tiden så hon slipper ännu en lång bilresa som i hennes ögon inte ens har något syfte. Vi ska ju dessutom åka långt nästa vecka också då vi ska åka och hälsa på grisarna. 

Wish me luck!

Kommentera

