En liten utflykt

För att hitta på något kul så gav vi oss ut på en liten utflykt med vagnen idag. Härligt att ha en liten solstråle med sig. 

Vi gick till ”Nickes ranch” och tittade på hästarna. 

Väldigt spännande tyckte Minna. Det är så härligt att se att hon blir så glad så hela hon sprattlar av lycka. Jag tror bestämt att hon brås på sin djurtokiga mamma. 

Med lite hjälp så kan jag stå upp. Älskade unge ❤️

Vi matade hästarna med klöver, maskrosblad och annat gott gräs. Men vårarv, som kaninerna tycker så mycket om, ville dom inte ha. 

Det här var vår favorithäst, den ville gärna mumsa på gräset vi gav den. Och så himla fin var den också. 

Så här kul är det att hälsa på hästarna! 

En viss liten fröken har tagit sikte på något spännande…

Rackarunge, vad jag älskar dig min skatt! 

Det blev en jättemysig och rolig liten utflykt. Så kul att hitta på små äventyr för lilla älsklingen.

Apropå utflykter och äventyr förresten, idag är det en vecka kvar tills vi ska hälsa på Ebba och Naimo! Som jag längtar! Det ska bli så himla roligt att få träffa ”mina” trynförsedda bumlingar igen. 

Nu ska jag greja på lite och bläddra i en tidning medan fröken sover på altanen. 

Ha en härlig eftermiddag och kväll gott folk! 

Kommentera

