Natt-shopping

Oj va smidigt det är att handla på nätet, jag slipper ränna i affärer och kan handla vilken tid på dygnet som helst. 

Jag har alldeles nyss beställt en ny bilbarnstol till Minna. Hon kommer troligen kunna ha den hon har nu ett bra tag till men det var 20% rea på reapriset på Lekmer.se så jag slog till. 


Valet föll på en Maxi-Cosi Mobi som fått väldigt bra betyg och som jag hört mycket gott om. 

Jag gillar att ligga steget före i vissa avseenden, som i det här fallet till exempel, så att jag inte plötsligt står där med en liten tjej som inte får plats i babyskyddet längre. 

Nu är det hög tid för den här mamman att sova för en viss liten fröken är ju ”ganska” morgonpigg. 

Sov så gott kära Ni!

Kommentera

