Fantastiska människa

Tidigare ikväll var jag ute och gick i Rörön (där min pappa bor) med Minna i vagnen när hon skulle sova. I granngården firades det förstås också midsommar och jag ser att någon vinkar glatt till mig när vi går förbi ute på vägen. 

Den där ”någon” reser sig från middagsbordet och går emot mig. Han hälsar glatt, frågar hur det är och ger mig en varm kram. Den där ”någon” var min chef. 

Jag har en väldigt fin chef och jag känner mig så lyckligt lottad som får ha honom som chef. Den värme och glädje han sprider omkring sig är fantastisk. 

Det är fantastiskt att vara hemma med Minna men jag saknar min ”jobb-familj” ibland. Det är en ynnest att ha ett jobb man älskar, tack vare en fantastisk chef, underbara jobbarkompisar och härliga kunder. 
Tacksamhet va ordet, sa Bull. 

Nu ska jag kramas med mitt livs största kärlek och möta henne i drömmarnas land. Vi ses imorgon. God natt!

Kommentera

