Hejdå grishuset!

En traktor kommer lastad!

Jag och Minna tittade på och Minna lekte hejarklack med glada tillrop. Förutom då grannens hund skällde i traktorn, det var lite läskigt. 

Fint och försiktigt körde grannen ut ur grishagen… 

Och lastade grishuset på släpvagnen. 

– Hejdå grishuset!

Killen som köpte huset får minst sagt en rejäl hundkoja till sina jyckar. Tänk så många timmars jobb jag la ner på det där huset. Jag sträckte på mig lite extra när han frågade om jag byggt det själv och jag svarade ja (med viss hjälp av Magnus). 

Nu har lilla älsklingen somnat för kvällen och jag ska gå ner och göra en asiatisk gurksallad (med massa koriander i) till mina dumplings. 

Ha en skön kväll gott folk!

Kommentera

