Badhusparken 

Hej godingar!

Idag har vi lunchat med min kära lilla mor i Badhusparken och…

… tittat på båtar. 

Älskade lilla gla’skit ❤️

Den här lilla fröken är en fröjd att ha med sig, hon är så glad och nyfiken. 

Apropå något annat så har vi i princip bokat in när vi ska åka och hälsa på grisarna. I mitten på juli ska jag och lilla fröken ut på en roadtrip till Gnarp för att hälsa på de trynförsedda bumlingarna. Det ska bli så himla kul att få träffa dom igen.

Nu har lilla älsklingen somnat för natten och jag ska strax gå ner och göra mig något att äta. Har varit sugen på hommus länge nu så det lutar åt att jag gör en sådan laddning. 

Önskar Er en trevlig kväll!

Kommentera

