Morfar och Lena på besök 

Idag har vi haft besök av min pappa och hans fru. Lilla pappan klippte gräset medan jag, Lena och Minna umgicks lite. 

Minna fick åka en liten sväng med morfar men hon tyckte nog att det var lite läskigt idag. Hoppas att hon inte tycker det när hon ska åka med mig, såna fall får vi nog lång gräsmatta i år… 

Fräken har varit lite missnöjd idag och bara velat sitta i min famn hela dagen. Vi passade då på att utforska gården lite. Det var spännande att känna på löven. 

Lilla äppelpoolen funkar även som lekpöl, bra stöd för ryggen och inte en massa ”dumt” att stoppa i munnen som pinnar, stenar, gräs och kottar. 

Nu har Morfar och Lena åkt hem och lilla älsklingen sover sött i min famn. Hon tvärslocknade så fort vi satte oss i soffan för hon hade varit vaken i 3,5 timme i sträck vilket är länge för henne. Men det var ju så kul att busa med morfar så det var det värt. 

Sover sött ❤️

Nu ska jag quizkampa lite medan fröken sover. 

Kram på Er!

Kommentera

