En tripp till stan

Idag brummade jag och lilla älsklingen in till stan och träffade där Malin och Johan. Väldigt trevligt men också uttröttade för både mig och Minna. Jag är inget jätte-fan av att gå i klädbutiker egentligen. 

Det blev lite smått och gott dock, mest till Minna förstås men jag köpte iallafall ett par ballerinor till mig själv. 

Den lila morgonrocken är i storlek 86-92 så den lär det dröja länge innan hon kan ha men den var så mysig och var nedsatt med 50% så jag köpte den ändå. Den lilla ljusblå klänningen ”valde” Minna själv, eller ja hon höll på att dra med sig hela ställningen. 

Köpte även hennes allra första tandborste idag. Vi har testat att borsta hennes två små tänder nu ikväll (bara med vatten och bara för att prova lite). 

När Minna blev hungrig uppsökte vi Paus, tog en kaffe och deras sinnessjukt goda polkatryffel. Det är kanske något av det absolut godaste jag ätit i gotteväg på ett café… NÅGONSIN!

På väg hem från stan hade vi en jobbig resa för fröken var övertrött, blev jätteledsen och slocknade till slut. Ibland är det jobbigt att vara själv, som när lilla älsklingen är otröstlig och jag inte kan göra så mycket för att jag måste köra bilen så vi kommer hem nån gång. Det gör så ont i mammahjärtat när hon blir så där ledsen, tur att det händer väldigt sällan ändå. 

Bjuder på en glad bild från i morse. 

Familjen Knas 😜

Och en glad bild på de fina kompisarna ❤️

Nu är det nog nattedags här, det har varit en ovanligt lång dag för det blev ingen morgonlur i bingen idag. 

Hoppas att ni haft en fin lördag och sov så gott på Er!

Kommentera

