Hallfix för de små

Hej mysproppar!

Vilken härlig dag vi haft idag! Efter frukost började jag med den blivande lunchen och tur var det för de rackarns bakpotatisarna som jag skulle fylla tog såååå lång tid på sig i ugnen. Jag beräknade att det skulle ta cirka 1 timme men det tog närmare 2 timmar. Lunchen gick iallafall bra och Thomas och Raffe gillade maten. 

Minna hjälpte till med maten. 

Vi har också haft besök av min farfar och hans fru och det var också väldigt trevligt. Minna var så glad för allt trevligt besök. 

För övrigt har jag fixat lite i hallen idag. 

Jag har hängt upp söta små krokar till Minna och hennes små vänner. Planen är att även bygga en liten skohylla. 

Så söta och i så fin färg *hihi*

Jag har även satt upp en grind för trappan så nu känns det tryggare inför den dag då Minna kommer på hur man kryper. Och när Sally kommer och hälsar på. Har också flyttat lilla hallmöbeln och hängt upp spegeln, så mycket trevligare!

Så här kan det se ut när lilla älsklingen äter middag. Som fredagsmiddag fick hon biffstroganoff till varmrätt och mango- och bananpuré till dessert. Det verkar vara hennes favoriter just nu. 

Ikväll somnade jag när jag la Minna igen, börjar tydligen bli en vana, men nu har jag ätit upp den sista fyllda bakpotatisen och varit ute och matat kaninerna och tittat på vårt nya, fina tak. Det blev så bra!

Jag önskar Er en trevlig kväll och en skön helg! 

Kommentera

