Nybadade och härliga

Idag har vi haft en småtråkig dag, jag har varit rastlös men somtidigt inte haft något driv att göra något. Efter Minna ätit middag tömde vi dock upp ett bad, så härligt!

Två badankor… 

Nu sover fröken och jag ligger och lyssnar på vinden och spelar Quizkampen. Vill DU utmana mig så är mitt alias vanja.prestberg

Senare ska jag se två avsnitt av ”Halv åtta hos mig” (missade gårdagens för jag somnade när jag la Minna), ta hand om en tvätt och sätta på en tvätt till. Och dricka te, min kropp har fått alldeles för lite te på sistone…

Jag önskar Er en trevlig kväll!

Kommentera

