Lite bilder från vår fina lördag

Minna har provat mina armband. De var även roliga att kasta omkring. 

– Titta va fint mamma!

Älskade solstråle! Minna har haft några jobbiga dagar nu som jag tror beror på att det både varit ovanligt varmt och att hon haft ont av tänderna. Men idag har hon varit solig och glad igen. Underbara unge!

Imorgon ska Thomas och Raffe göra klart det sista på baksidan, riva byggställningen och på måndag drar de igång med taket på framsidan. Det blir så ruskigt bra! Så snyggt och fräscht!

Nu på kvällskvisten har en snäll granne flyttat traktorvagnen så den är redo tills dom ska ta bort teglet på framsidan. 

Jag har plockat en rejäl buffé av diverse gräs och blad till kaninerna ikväll. Jag längtar tills Minna kan hjälpa till med såna grejer, det ska bli så mysigt. Nästa sommar kan hon också mata kaninerna. 

Just nu, mys i soffan med finaste Simba och en kopp te. 

Jag överväger skarpt att koka mig en kopp te till och kanske kolla på något avsnitt av någon serie. 

Fin dag, fin kväll… Härligt!

Ha det så gott mysluvor!

Kommentera

