Fin present och markservice 

Hej på Er alla glada!

Ännu eb dag med strålande solsken och riktigt varmt och skönt, så härligt!

Katterna hade lämnat en fin present på mattan i vardagsrummet. Alltid lika trevligt… 

På ett sätt gruvar jag mig lite för när Minna börjar krypa och gå med tanke på dessa presenter som katterna ibland sprider runt nedervåningen. Jag får söka igenom nedervåningen på morgnarna så hon inte lyckas få tag på nån sån där liten rackare. 

Jag har ställt ut vattenkokaren… 

… och kaffe, bullar och koppar till mitt kära takteam så de kan ta sig en kaffepaus när de har lust. Jag och Minna ska nämligen ut och åka lite idag. 

Om en stund eller två ska vi nämligen åka ich hälsa på Lollo och Amelia tillsammans med Annika, Victory, Sally och troligen även Sonja och Hugo. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så fina vänner som är mammalediga samtidigt som mig. 

Nu ska jag njuta av lilla älsklingen som sover i min famn. 

Ha en underbar dag!

Kommentera

