Grattis på din 7-årsdag Felix! 

Felix, 3 veckor gammal, första gången jag träffade honom. Det var helt klart kärlek vid första ögonkastet. 

Tänk att min stora, ståtliga killekatt varit så här liten!

Idag är han så här stor!

I sju år har du satt guldkant på mitt liv, älskade katt, och jag hoppas att vi får många, många fler år tillsammans. 

Ingen katt har fått mig att skratta så mycket, ingen katt har stulit mitt hjärta så totalt som du. Jag är så tacksam för att jag fick bli din människa!

Grattis på 7-årsdagen Flixen! ❤️

Kommentera

