Minna 6 månader!

Tänk att hon var så liten, min lilla älskling!

Idag är det 6 måndader sedan…

Jag hade en lugn och skön dag hemma med bad och soffhäng innan jag gick till Mormor. Jag var lite rastlös och det bestämdes att vi skulle åka ner till Sandra och spela spel. Lilla fröken i magen hade dock helt andra planer för kvällen. 

Den första värken kom 18.30 och 3 timmar och 15 minuter senare var mitt livs största kärlek född. 

Idag fyller min underbara lilla älskling 6 månader! Tiden går så galet fort!

Kärleken till detta hjärtegryn är gränslös och ovillkorlig. Det största och bästa som hänt mig. 

I skrivandets stund sover älsklingen sött i min famn och när hon vaknar har jag tänkt att vi ska åka till Svensta och handla lite. Jag vill baka en tårta dagen till ära. 

Vi önskar Er en härlig dag!

Kommentera

