Det går ont för oss idag… 

Ambitionen var bra idag men saker och ting går inte som jag tänkt… 

Först tänkte jag byta däck på bilen (på tok för sent, jag vet) och första däcket gick galant men bultarna på de andra däcken sitter som berg så jag gick bet. 

Jaha, vi klipper väl gräset istället då, tänkte jag. Gräsklipparen startade så snällt och med en peltorkåpeförsedd liten älskling på ena knät brummade vi iväg…

Men plötsligt ville inte gräsklipparen rulla nå mer… Det blev en kort första tur för Minna. 

Det är nog inte min dag idag helt enkelt. Hade jag bara haft en kompressor hade gräsklipparbekymret varit lättlöst men nån sån äger jag inte. 

Nu har jag gett upp och gått in och fixat lite käk istället. 

Hoppas saker och ting går bättre för Er! 😜

Ett svar to “Det går ont för oss idag… ”

  1. LUGN LUGN KOMMER HEM 3/6 O HJÄLPER DEJ SÅ TA DET LUNGT MIN A VÄNNER

Kommentera

