En av de bästa stunderna på dagen

… är när liten älskling sover sin förmiddagslur i min famn. 

Hej på Er mysproppar!

Jag gillar verkligen våra nuvarande rutiner. I regel vaknar vi vid femsnåret på morgonen, busar lite, fröken käkar, vi går ner och kokar morgonte till mig och ger de fyrbenta älsklingarna frukost. Sen somnar vi om tillsammans och sover allt mellan 30 minuter till 2 timmar till. 
Minna sitter med vid bordet och får smaka lite gott. Idag fick hon ett smörgåsrån med osaltat smör på, lite fruktpuré och fick även smaka några teskedar med te. Gott gott!

Efter att jag käkat frukost med finfint sällskap sätter vi oss i soffan och myser om fröken verkar trött igen. Och i regel somnar hon då i min famn och det är så himla mysigt! Life is good!

Ha en skön dag godingar!

Kommentera

