Älskade unge!

God kväll mysluvor!

Idag har vi varit i Svensta mest hela dagen. Vi var och hälsade på mina jobbarkompisar, Minna tycker att det är så roligt med alla glada människor som vill hälsa på henne, och vi har även varit och hälsat på Annika, Victory och Sally. Alltid lika trevligt!

Minna fick testa Sallys gåstol igen och det verkade som att hon tyckte att det var roligt. 

– Kom då älskling!

Underbara unge, du gör mig så glad varje dag. Ditt leende, ditt skratt, din ”go-låt” och din närhet är det absolut bästa som finns!

När vi kom hem tog vi oss en liten promenad bort till min mormor. Visst är hennes nya mössa fin förresten? I love it!

Minna trivs med att åka på min arm när vi är ute och går kortare turer och jag tycker också det är så himla mysigt för det känns som att vi upplever världen tillsammans på ett att sätt än när hon åker i vagnen. 

Jag njuter helt klart av hennes tid som liten men ibland kan jag längta tills hon blir så stor att hon kan gå. Det blir ju liksom lättare att göra små utflykter och sånt då. Jag tänker ofta på allt kul vi ska göra när hon blir lite större. Gå på picknick, resa, grilla pinnbröd, plocka blåbär i skogen, bada och laga mat tillsammans. Jag vill ge henne en rik barndom med massa kärlek och roliga minnen. 

Nu sover fröken och jag ska ut och mata kaninerna. Babyvakten är bra!

Kram på Er!

Ett svar to “Älskade unge!”

  1. Husvagnsbo Says:

    Skulle vara intressant och veta hur du tänker om ej existerande far, har hon någon mans figur i närheten flera barn ett syskon

Kommentera

